Top 5 criterii după care se ghidează candidații în alegerea angajatorului

by Redactia B24FUN

Poziționarea companiei în topul celor mai doriți angajatori este un obiectiv pe care mulți manageri vor să îl atingă. Felul în care este percepută compania pe piața muncii și oferta de muncă reprezintă factori decizionali când vine vorba de alegerea angajatorului. Ca să îmbunătățești experiența pe care o are un candidat în timpul procesului de recrutare și selecție și să fii cu un pas înaintea concurenței, este esențial să știi câteva aspecte importante.  

Iată un top 5 criterii importante după care se ghidează candidații atunci când sunt în căutarea unei oferte de muncă:

1. Pachetul salarial

Majoritatea oamenilor nu înțeleg normele salariale și felul în care este structurată piața muncii, însă, viziunea lor asupra remunerației îi îndeamnă să caute noi oportunități care oferă cele mai atractive pachete salariale. În ultimii ani, mulți angajați au migrat către alte joburi, stabilindu-se în companiile care le-au oferit satisfacție și un salariu echitabil. Dincolo de salariul de bază, un pachet salarial atractiv include compensații și beneficii extra salariale, personalizate în funcție de nevoile angajaților. Pentru a se ridica la valoarea de piață, pachetul salarial competitiv include, pe lângă bonusuri de performanță, asigurări medicale private și cardurile Pluxee cu bonuri de masă, vouchere sau tichete culturale, carduri de vacanță, planuri de pensionare sau al 13-lea salariu.

2. Siguranța locului de muncă

Indiferent de domeniul de activitate, un mediu de lucru sigur reprezintă pilonul care distinge compania de concurență. Integrarea unui plan proactiv, cu măsuri și acțiuni menite să construiască un un spațiu de lucru sigur și sănătos, va influența decizia noilor candidați care aplică pentru un job în compania ta. Promovarea unui mediu de lucru în care oamenii se simt confortabil să-și expună ideile va crește angajamentul oamenilor asupra culturii organizaționale și va avea un impact pozitiv asupra brandului de angajator.

3. Climatul organizațional

Cine dorește să lucreze într-un mediu de lucru cu o cultură toxică? Profilul companiei tale este conturat în baza climatului organizațional, de aceea, pentru a construi o cultură organizațională pozitivă, pe lângă pachetul salarial, oamenii pun preț pe autonomia muncii și comunicarea internă.

4. Posibilitatea de dezvoltare

Investește permanent în traininguri de dezvoltare personală și profesională. Astfel, le arăți candidaților că te concentrezi pe încurajarea și susținerea lor în vederea dobândirii unor noi abilități. Oferirea unor oportunități de avansare în carieră este un alt criteriu care face compania atractivă în ochii candidaților.

5. Sistemul de lucru flexibil sau hibrid

După pandemie, profilul candidaților s-a schimbat destul de mult. Tot mai mulți oameni își doresc flexibilitate la job. Un program de lucru flexibil le permite să-și organizeze task-urile într-un interval orar agreat, echilibrându-și timpul în funcție de nevoi și stilul de viață. Oferirea unui job remote sau cu muncă hibrid este foarte apreciat de angajații din middle și top management, fiind considerat un beneficiu care îi ajută să-și îndeplinească atribuțiile de oriunde, cu un stres redus și o productivitate ridicată.

Așadar, compania ta este pregătită să atragă tinere talente? Ține cont de cele de mai sus și promovează-ți inteligent brandul de angajator pe piața muncii.            

Sursă foto: pexels.com

0 comentariu

Citeste in continuare