Reclama luminoasă – când și de ce avem nevoie de ea?

by Redactia B24FUN

Reclama este sufletul marketingului bine făcut și calea cea mai sigură până la succesul unei afaceri. Dacă reprezinți o firmă și vrei să faci cunoscută activitatea acesteia cât mai multor potențiali clienți, e necesar să investești în promovare, atât la debutul acesteia, cât și pe parcursul timpului. Una dintre cele mai sigure forme de a ajunge în fața cumpărătorilor este semnalizarea businessului cu ajutorul unei reclame luminoase.

Vizibilă atât pe timpul zilei, cât mai ales noaptea, o reclamă cu LED va juca rolul celei mai bune cărți de vizită pe care o poți prezenta celor interesați de serviciile sau produsele pe care le pui la dispoziție. Chiar dacă ești obișnuit cu ideea că, în general, doar farmaciile sau cabinetele medicale folosesc acest tip de promovare, suntem aici să îți demonstrăm că aplicabilitatea acestor reclame electronice este una vastă, de care ar trebui să te folosești și tu.

Ți-am pregătit, în cele ce urmează, o listă cu patru locuri sau afaceri pe care le poți semnaliza cu ajutorul unor panouri LED de calitate. Iată care sunt acestea.

Pe fațadele clădirilor cu funcție de birou

Domeniul firmei tale presupune oferirea unor servicii de traduceri sau de contabilitate? Cei care vor trece prin zona în care se află biroul tău sau cei care ți-au devenit deja clienți fideli vor identifica mult mai ușor locul în care te pot găsi. Vizibile atât pe timpul zilei, cât mai ales după lăsarea întunericului, firmele luminoase vor atrage mai ușor oameni interesați de activitatea pe care o desfășori.

Pe monumente istorice

Turiștii sunt, în general, copleșiți de informații și imagini noi pe care le descoperă, odată ajunși la destinația aleasă. Dacă reprezinți un muzeu sau un loc cu o istorie inedită în care vrei să intre cât mai mulți curioși, e important să semnalizezi atât numele spațiului pe care îl administrezi, cât și o scurtă prezentare a acestuia, sub forma unui motto sau a unei descrieri. Astfel, chiar dacă obiectivul nu apare pe lista celor mai mari din oraș, acesta poate deveni în scurt timp un punct de atracție turistică pentru cei interesați de locuri mai puțin populare.

Pe șantiere și în fabrici

Dacă domeniul construcțiilor este cel pe care l-ai ales pentru o carieră, înseamnă că știi cât de importantă este echipa alături de care finalizezi cele mai grele lucrări. Oamenii alături de care ridici clădiri sau faci reparații la obiectivele vechi merită să fie informați în permanență, la fel și cei care sunt doar în trecere prin zonă. Poți proiecta pe panoul cu LED informații privind finalizarea lucrărilor, mesaje de interes public precum temperatura sau ora exactă, dar și atenționări sau scuze oferite celor care locuiesc în zonă, pentru disconfortul vizual și auditiv creat din pricina lucrărilor. Aceste panouri au aplicabilitate și în fabrici, unde personalul poate fi în permanență la curent cu informații care îi interesează, dar și cu numărul de zile de la ultimul accident.

În benzinării

Benzinăriile sunt puncte de interes importante ale unui oraș care pot deveni foarte aglomerate. Sau, dimpotrivă, pot rămâne goale pentru ore întregi, dacă șoferii nu sunt atrași în niciun fel să alimenteze sau să ia o gustare acolo. Dacă reprezinți o afacere de acest tip, e foarte important să investești chiar de la început într-un totem de afișare a prețurilor combustibilului de la pompele de alimentare, pentru ca cei aflați în trafic să își dorească să facă plinul la tine.

Atrage din ce în ce mai mulți clienți și îmbunătățește imaginea firmei pe care o reprezinți, investind într-o reclamă luminoasă care îți va asigura promovarea eficientă pentru cel puțin următorii cinci ani. Alege înțelept și bucură-te de succes!

0 comentariu

Citeste in continuare