O întrebare pe care o auzim des: Facebook mai generează sau nu vânzări?

by Redactia B24FUN

În ultimii ani, o întrebare des auzită în lumea marketingului digital este legată de eficacitatea Facebook în generarea vânzărilor. Odată cu schimbările constante în algoritmul platformei, creșterea concurenței și evoluția comportamentului consumatorilor, este firesc ca antreprenorii să își pună această întrebare. Cu ajutorul specialiștilor în marketing online de la Lemon Ice Agency, vom răspunde acestei întrebări și vom identifica soluțiile existente pentru o promovare pe Facebook eficientă.

Facebook este mort – adevărat sau fals? Lemon Ice are răspunsul

E normal ca unii oameni să creadă asta, ținând cont că engagementul de pe majoritatea paginilor a început să scadă parcă din ce în ce mai mult, iar Facebook nu pare să mai vândă așa cum o făcea odinioară. Însă conform celor de la Lemon Ice Agency, rezultatele promovării nu scad pentru că platforma n-ar mai funcționa, ci pentru că algoritmul este în continuă schimbare, iar majoritatea businessurilor nu s-au pus încă la curent cu noile reguli. Din fericire, experții în digital marketing știu întotdeauna ce este de făcut pentru a rezolva această situație. 

Este un lucru deja știut faptul că rețelele sociale sunt din ce în ce mai aglomerate, motiv pentru care o postare ar putea să nu mai ajungă la toți urmăritorii unei pagini. Utilizatorii sunt asaltați cu informație din toate părțile, iar gradul de atenție a scăzut undeva la 2 secunde. Așa că ce este de făcut în acest caz?

Soluția propusă de Lemon Ice Agency este crearea conținutului de calitate. Ar putea suna ușor clișeic, însă adevărul este că un vizual atractiv și un mesaj puternic, comunicat într-un mod captivant pot face diferența între o postare peste care utilizatorii trec în viteză și una pe care să o consume în mod activ și cu care să interacționeze. 

„Oamenii nu mai stau pe Facebook, așa că de ce mi-aș promova afacerea aici?” 

Acest mit circulă de când platforma Instagram a început să câștige din ce în ce mai mult teren, urmată îndeaproape de TikTok. Chiar dacă unele rețele sociale devin tot mai populare, experții de la Lemon Ice Agency ne sfătuiesc să fim conștienți de puterea pe care o are promovarea pe Facebook, iar numerele sunt dovada. 

La urma urmei, în 2022, Facebook avea 9,90 de milioane de utilizatori, iar Instagram și TikTok aveau 5,40, respectiv 6,37 de milioane de useri. Aceste date arată că, indiferent de platformele care au apărut de-a lungul timpului și care vor mai apărea, Facebook continuă să se mențină în vârful clasamentului. 

Lemon Ice Agency îți explică de ce nu e suficient „doar să postezi”

Ai putea spune „Bun, postez aproape în fiecare zi, dar degeaba”. Totuși, cei de la Lemon Ice ne explică faptul nu este suficient să creezi conținut, ci contează enorm cum o faci. Fiecare postare trebuie creată după o strategie foarte bine pusă la punct, în funcție de trendurile actuale, de profilul publicului țintă, de comportamentul consumatorilor și, bineînțeles, de algoritmii platformei. 

Când vine vorba de promovarea pe Facebook, experții de la Lemon Ice Agency nu doar că țin cont cu strictețe de toate aceste aspecte, dar știu cum să folosească din plin toate instrumentele de targetare oferite de Facebook pentru a maximiza rezultatele campaniilor. 

Lemon Ice Agency oferă brandului tău promovarea pe Facebook de care are nevoie

În 2023, promovarea pe această platformă continuă să aibă multiple avantaje, de la targetare eficientă și creșterea de brand awareness, până la redirecționarea traficului pe website și obținerea conversiei. Toate acestea sunt aspecte foarte importante de care o afacere trebuie să țină cont pentru a prospera și pentru a se dezvolta în mediul digital și a-și crește vânzările. 

Experții în marketing digital de la Lemon Ice Agency au deja o experiență vastă de peste 12 ani în furnizarea diverselor tipuri de conținut, comunicarea strategică și adaptată pentru publicul țintă și crearea de ad-uri optimizate pentru a atrage noi urmăritori și a-i converti în clienți. Totodată, aceștia oferă și serviciul de community management, astfel că este mai ușor să-și creezi o comunitate închegată și activă în jurul brandului tău. 

Dacă îți dorești să afli mai multe, atunci te invităm să arunci un ochi pe site-ul lor.

0 comentariu

Citeste in continuare