Dacă vă doriți să vă promovați afacerea prin intermediul sistemelor expoziționale, permite-ți-i standului și implicit tuturor sistemelor să vorbească de la sine; concentrați-vă pe punctele de contact importante și lăsați strategia vizuală și steagurile personalizate să direcționeze în mod natural vizitatorii către zonele zonele importante din cadrul standului.
Faceți ceva special: folosiți-vă de tehnologii inovatoare
Puteți reutiliza și înlocui rapid vizualul unei expoziții datorită tehnologiei. Pentru firmele mici care doresc să-și promoveze produsele sau serviciile, conectarea unui laptop și prezentarea poate fi economică și poate economisi timp.
Fii cu ochii pe tehnologia care va fi prezentă la târgurile din 2022.
Cu toate acestea, ideal este să îmbinați tehnologia cu elementele offline: steaguri, pop up-uri, și alte sisteme expoziționale.
Îmbunătăți lumina
Impactul pe care îl aveți asupra vizitatorilor târgului este foarte influențat de modul în care sunt iluminate standurile târgului. Orice design va implica inevitabil utilizarea luminii, dar cu cât iluminarea este mai puternică, cu atât mai puternică va fi impresia.
Iluminatul este frecvent utilizat împreună cu alte componente de proiectare a standului. Deci, ce spuneți să schimbați iluminarea ca răspuns la sunet sau mișcare? Sincronizați luminile cu muzica și le lăsați să răspundă la ritm? Sau luminile pot deveni mai strălucitoare atunci când un client se apropie de standul dumneavoastră? Vreți ca oamenii să vă observe, iar aceasta este o componentă crucială care îi atrage și îi apropie de standul vostru.
Alegeți poziția potrivită în cadrul târgului
Ar trebui să adunați informații vizitând târguri din România și Europa ca turist înainte de a vă decide să participați la ele. Se recomandă ca întreprinderile care participă pentru prima dată la târg să închirieze un loc mic. Suprafața standului târgului poate fi mărită treptat pe măsură ce experiența târgului crește. Când decideți unde să vă plasați standul, țineți cont de următoarele lucruri:
– zonele în care vizitatorii sunt deosebit de numeroși,
– aproape de expozițiile brandurilor cunoscute,
– locații lângă toalete și food court-uri
– standuri adiacente locațiilor de întâlniri și activități
Scopul dvs. în participarea la eveniment este să creșteți recunoașterea brandului și să vă comercializați în mod eficient articolele. Locația standului expozițional este crucială pentru aceasta.
Transmiteți evenimentul live
Trebuie să vă monitorizați datele demografice generale dacă doriți să vă creșteți contactul și acoperirea clienților în 2022. Doar un anumit număr de expozanți au voie să intre într-o expoziție deoarece sunt evenimente temporare. Dar cum rămâne cu cei care nu se încadrează? Care dintre acestea ar putea fi secretul succesului companiei tale? Deoarece 46% dintre participanți participă la un singur târg anual, puteți ajunge doar la aproape jumătate dintre aceștia.
Evenimentele comerciale și expozițiile organizate virtual sunt deja populare. În acest caz, e timpul să vă scoateți camerele din dotare și să încorporați un element virtual în cadrul standului dumneavoastră; îl puteți reutiliza ulterior (în timp ce înregistrați întregul proces de participare la eveniment).
Aveți grijă ca în cadru să apară și elemente importante de branding, ce pot fi prezente pe steagurile personalizate din interiorul standului. Aici un steag ar putea fi ușor de integrat, deoarece este un element mobil, ușor de mutat, în funcție de cadru.