Cum sa alegi un birou de inchiriat in zona de nord a Bucurestiului

by Redactia B24FUN

Alegerea spatiului ideal pentru desfasurarea activitatii se poate dovedi o reala provocare pentru orice afacere. Acest aspect este printre cele mai importante atunci cand vine vorba de a face diferenta dintre succes si esec. Una dintre cele mai apreciate si exclusiviste zone din Bucuresti este cea de nord. Infrastructura dezvoltata, accesul facil si constructiile noi si moderne fac ca birourile de inchiriat in zona Aviatiei sa fie la mare cautare. 

Atunci cand vrem sa ne asiguram ca facem alegerea potrivita pentru business-ul nostru trebuie sa fim atenti la urmatoarele detalii:

Destinatia spatiului

Intotdeauna cand dorim sa gasim un spatiu pentru sediul afacerii noastre trebuie sa tinem cont de specificul activitatii pe care il desfasuram. Acesta este cel care dicteaza lista noastra de nevoi si criterii pe care spatiul trebuie sa le bifeze pentru a fi unul potrivit. Zona de nord se remarca prin cladirile foarte bine dotate, spatiile ample si finisajele de calitate superioara. Acesta zona reprezinta un punct strategic pe harta capitalei cu acces facil la mijloacele de transport in comun precum metroul- un element foarte important pentru afaceri cu un flux constant de clienti, colaboratori si angajati care trebuie sa ajunga zilnic cat mai rapid si eficient la sediul nostru. 

Confort si facilitati

Fiecare proprietate are o serie de particularitati care trebuie sa se poata adapta scopului vizat pentru inchiriere. Marimea salilor, numarul birourilor si al spatiilor de depozitare, dar si densitatea spatiilor de parcare trebuie sa fie in concordanta cu nevoile noastre de business. La capitolul confort si siguranta, imobilele destinate ca spatii de birouri de inchiriat sunt cel mai adesea construite dupa cele mai noi si riguroase standarde. Calitatea confortului va influenta direct si calitatea mediul de lucru pentru angajatii pe care ne dorim sa ii motivam sa atinga cele mai inalte performante creand un ambient placut.

Costuri de intretinere si administrare

Bineinteles ca un alt punct extrem de important cand alegem un spatiu pentru afacerea noastra are in vedere estimarea costurilor de intretinere si administrare. Piata ofera destul de multe alternative in acest sens, cu variante de imobile care au aceste costuri acoperite de catre proprietari sau companii de administrare proprietati, precum spatiile puse la dispozitie prin Activ Property Services. 

 Zona de nord a capitalei este intr-un proces continuu de dezvoltare si modernizare datorita investitiilor si constructiilor noi care gazduiesc multinationale si branduri importante, ea devenind astfel un punct de interes major in lumea afacerilor. 

Dincolo de aceste aspecte, deoarece decizia alegerii unui sediu este una cu un impact major asupra oricarei afaceri este recomandat sa apelam intotdeauna la ajutor specializat din partea unei firme de consultanta imobiliara care va garanta identificarea locatiei ideale pentru nevoile noastre. 

0 comentariu

Citeste in continuare