Lumea digitală aduce oportunități imense tuturor utilizatorilor de internet și desigur companiilor care le oferă acestora acces la serviciile respective.
De la servicii bancare de tip mobile banking la trading online de acțiuni și alte instrumente financiare, de la servicii de divertisment la partea de servicii medicale, telecomunicații și până la vânzare de produse pe diverse nișe, totul trebuie să poată fi furnizat utilizatorului în condiții de maximă siguranță.
Aceste oportunități din mediul online trebuie validate astfel încât să fie eliminate complet riscurile cu privire la securitate, inclusiv tentative de fraudă sau alte încălcări ale legislației. O mare provocare pe care au întâmpinat-o organizațiile ce furnizează servicii (și chiar produse) prin contracte inițiate la distanță se referă la posibilitatea de a identifica în mod absolut corect identitatea persoanelor. Aici intervine soluția complexă de tip KYC – Know Your Customer, tehnologie pentru identificarea rapidă a clienților.
Fără o soluție automatizată de tip KYC, nu ar fi posibile în prezent procese considerate inovative la momentul actual – lansate de curând și în România – precum deschiderea unui cont bancar de la distanță, fără a fi nevoie de a merge într-o agenție bancară. Iată așadar, chiar și într-un domeniu cu legislație atât de strictă, o soluție software KYC are capacitatea de a garanta autenticitatea datelor colectate. Programul este atât de performant încât poate face distincția dintre o fotografie și o persoană reală în fața unui ecran. Sunt eliminate astfel orice potențiale probleme cu privire la identitatea clienților. Legislația din România, inclusiv în domeniul financiar – bancar, acceptă utilizarea unor astfel de soluții de tip KYC – Know Your Customer.
Cu ajutorul tehnologiei moderne, companiile pot încheia contracte de la distanță pentru furnizarea de diverse tipuri de servicii financiare (trading online acțiuni, portofele crypto, depozite sau credite bancare, conturi, tranzacții, solicitări carduri), dar și pentru alte domenii, de exemplu deschidere cont pariuri online sau jocuri de cazino online. De la domeniul medical la cel de vânzare băuturi alcoolice ori alte produse cu regim special, în astfel de cazuri identificarea corectă a clienților este esențială, prevăzută inclusiv de legislație. Folosing tehnologii de tip KYC, posibilitățile de dezvoltare de servicii de tip online sales sunt practic nelimitate.
De la simple modalități de marketing online, se merge la vânzări online 100% finalizate pe internet. Digitalizarea nu presupune doar colectarea de lead-uri, ci transformarea acestora în vânzări, folosind instrumentele moderne permise de tehnologia de ultimă generație. Vânzarea se produce așadar integral online, iar clientul este mulțumit că economisește timp și are acces imediat la serviciul ales.
Cu ajutorul unei soluții KYC, atragi clienții și crești vânzările (crești rata de conversie a campaniilor de promovare), respecți integral legislația în vigoare (fără griji cu privire la elemente precum confidențialitate, protecție a datelor, legislație anti-fraudă), te asiguri că eviți orice potențiale riscuri online și reduci costurile operaționale.
O soluție care validează toate cele de mai sus este Qoobiss – KYC, o soluție 100% automatizată prin care eficientizezi procesul de înregistrare al clienților, utilizând cele mai noi tehnologii biometrice AI. Software-ul AML / KYC oferă rezultate rapide și precise, rezultând productivitate foarte bună în domeniul digital pentru compania ce folosește această soluție.