Reglarea propriei masini – pentru o lunga perioada de timp a fost simpla, dar pe care aspirantii profesionisti si soferii incepatori au transformat-o intr-un hobby de zi cu zi. Insa, acel timp a trecut de mult. Tuningul poate fi realizat cu piese de la TuningRo, in care masinile clasice si cele mai recente Lamborghini nu mai sunt ferite de mainile experimentate si instruite ale tunerilor hobby. In primul rand, reglarea automata este, desigur, distractiva. Daca iti cobori decapotabila nou achizitionata, poti obtine un aspect mult mai elegant cu putina munca la masina. In conformitate cu decapotabila, comportamentul de condus este si mai sportiv, datorita distantei mai mici pana la sosea. Tuningul masinilor este adesea mentionat de fanii pasionati drept „constructii de modele pentru adulti”.
Ce poti tuna pe masina?
Oricine abia incepe sa-si regleze singur masina se intreaba in primul rand, ce este de fapt posibil sa tunezi. In primul rand, depinde de propriile abilitati si buget. Indiferent de asta, aproape toata masina poate fi reglata cu piese de la TuningRo.
Reglaj interior
Cel mai simplu mod de a-ti tuna propriul vehicul, este sa tunezi interiorul. Acesta include inlocuirea pedalelor, a scaunelor sau a volanului, dar si detalii mai mici precum deschiderea usilor sau inelele vitezometrului. O parte importanta a reglajului interior este schimbarea sistemelor hi-fi si a casetelor de difuzoare.
Reglajul corpului
Tuningul caroseriei este cel mai simplu mod de a-ti schimba vizual propria masina. Oglinzi exterioare, spoilere fata si spate, grila radiatorului, evacuare sport, praguri sau un nou finisaj de vopsea. Reglarea caroseriei este folosita pentru a imbunatati aspectul si manevrarea prin proprietatile aerodinamice ale pieselor instalate. Strict vorbind, iluminarea nu face parte din caroserie, dar poate fi si reglata, de exemplu prin inlocuirea luminilor fata si spate sau prin atasarea suplimentara a farurilor de ceata sau a LED-urilor.
Reglajul suspensiei
Probabil ca toata lumea a vazut masini coborate pe sosea – ca urmare a reglajului sasiului. Aceasta inseamna toate modificarile care afecteaza suspensia si absorbtia socurilor vehiculului. Vehiculul poate fi coborat in diferite moduri: se coboara intreaga caroserie, se inlocuiesc arcurile suspensiei sau chiar se inlocuieste intreaga suspensie.
Schimbul de jante este, de asemenea, parte a reglajului sasiului. Anvelopele alese sunt adesea mai late pentru a creste aderenta in viraje si pentru a reduce distantele de franare.
Reglarea motorului
Odata ce optica este corecta, performanta motorului trebuie sa tina pasul cu restul. Acest lucru se facea inainte prin insurubarea motorului, dar la masinile moderne este posibil doar cu ceea ce este cunoscut sub numele de chip tuning. Poti cumpara piese de tuning de la TuningRo.