Research personal vs cursuri digital marketing

by Redactia B24FUN

Pe langa instrumentele de lucru mentionate, cursurile de digital marketing mai ofera un beneficiu

semnificativ, mai ales pentru o persoana aflata la inceput de cariera: contactul cu oamenii experti, ce au reusit sa faca performanta in domeniu. Cursurile sunt optimizate conform cerintelor si nevoilor aflate intr-o continua miscare. Materialul prezentat a fost deja testat si pus in practica, de cele mai multe, fiind insotit de dovezi clare ale rezultatelor obtinute.

Un research personal, si implicit gratuit, poate sa para mai tentant decat inceperea unui curs de digital marketing. Totusi,este dovedit ca, mai devreme sau mai tarziu, fiecare digital marketer ajunge sa ia parte la cel putin un astfel de curs pentru a-si incepe sau dezvolta cariera.

Cele 12 tehnici abordate în cursurile SEO

SEO (Search Engine Optimization sau optimizarea motoarelor de cautare) consta intr-un set de practici folosite cu scopul de a imbunatati aspectul paginilor de internet, in timpul cautarilor facute de utilizatori. In cadrul unui curs de tip SEO, participantii vor obtine deprinderi vitale pentru strategia de marketing pe care vor sa o abordeze pe viitor. 

O abilitate importanta pe care cei interesati de cursuri de SEO o vor obtine in urma completarii lor este diferentierea intre multiplele tehnici SEO. Pentru ca pagina web sa apara cat mai sus atunci cand utilizatorii folosesc cuvintele cheie potrivite, este esentiala folosirea catorva tehnici de acest tip. Cunoasterea si folosirea lor corectă este elementul care face diferenta in marketing si poate salva o afacere atunci când se afla într-un punct critic.   

Tehnicile SEO White-Hat, Black-Hat și Gray-Hat.

Primele trei tehnici discutate sunt White-Hat SEO, Black-Hat SEO și Gray-Hat SEO. In timp ce White-Hat SEO se refera la tehnicile de optimizare a motoarelor de cautare in conformitate cu regulile Google, Black-Hat SEO se concentreaza pe o abordare opusa, pe baza slabiciunilor și portitelor găsite in sistem.  Gray-Hat SEO, asa cum spune si numele (palaria gri), este pozitionata intre primele doua tehnici si este adesea considerata cea mai buna dintre cele trei. Este o tehnica rapida, dar trebuie sustinuta cu ajutorul altora. 

Tehnici ajutatoare în cursurile SEO.

Alte tehnici ce vor fi discutate in cadrul cursurilor SEO sunt Negative SEO, care este folosita in scopul de a elimina concurenta si a-i lua locul, On-Page SEO si Off-Page SEO care se refera la masurile luate în obtinerea unei anumite pozitionări a articolelor in baza cautarilor și Technical SEO, folosita pentru a ajuta botii Google in indexarea informatiilor. 

 

La aceste tehnici se adauga Mobile SEO, care asigura vizibilitatea paginilor web pe telefonul mobil al fiecarui utilizator; dacă site-ul functioneaza bine pe telefon, experienta utilizatorilor va fi si ea una buna. Local SEO este concentrat pe afacerile locale, International SEO, care consta intr-o extindere in mai multe regiuni si acopera mai multe limbi de circulatie, Ecommerce CEO, care e procesul ce consta in optimizarea magazinelor online ale firmelor și Content SEO, care pune accentul pe continutul de calitate.  

0 comentariu

Citeste in continuare