Inainte de-a face o achizitie online, clientii apeleaza la cautarea produsului – care este de multe ori fara brand, iar produsele gasite adesea nu se pot cumpara. In consecinta, ei obtin rezultate pentru diverse marci si retaileri, indreptandu-se in directia unei comenzi online. Dar cum ramane cu toate momentele in care persoana nu stie ce vrea si de unde sa cumpere un produs? Aici intervine oportunitatea de a descoperi, iar platformele de comert social incep sa umple golul.
Potrivit unui studiu international realizat de Deloitte, 40% dintre adultii de peste 25 de ani folosesc retelele de socializare ca sursa de inspiratie in alegerea mobilierului – iar milenialii sunt un exemplu in acest sens, deoarece peste 60% dintre ei cauta in social media sfaturi pentru decorarea casei si imbunatatirea locuintei.
Platformele online se straduiesc in mod constant sa creeze o experienta de cumparare distractiva, interactiva si sociala – la fel cum o face un centru comercial fizic, in care vitrinele, de exemplu, au un rol important.
Biano Studio – shopping social pentru segmentul home & deco
Pentru cumparaturile online home & deco, obstacolele sunt si mai ample, deoarece mobila este una dintre cele mai dificile categorii de produse pe care le poti achizitiona.
Nu este vorba doar despre incertitudinea caracteristicilor individuale ale produsului, ci exista si dificultatea de a ghici daca piesele de mobilier se potrivesc sau daca au suficient loc impreuna. Din acest motiv, potrivit studiilor, pe parcursul ultimelor 12 luni, procentul persoanelor care fac cercetari inainte de a cumpara mobila online a crescut cu 50%.
Dupa ce a identificat nevoia clientilor de a primi confirmare sau de a gasi inspiratie (de la an la an, cu 13% mai multe persoane folosesc retelele de socializare atunci cand achizitioneaza produse online pentru casa si decor), motorul de cautare online home & deco Biano a decis sa vina in ajutor si sa ofere o experienta de cumparare mai buna si mai placuta – prin Biano Studio.
Biano Studio este un instrument foarte usor de folosit, rapid si intuitiv, care poate ajuta la crearea de designuri 2D pentru locuinta, chiar pe platformele locale Biano. Acestea se realizeaza intr-o maniera facila, selectand produsele favorite si aranjandu-le dupa bunul plac. Odata salvat modelul, poate fi distribuit in comunitatea Biano Studio, dar si in social media.
Cum poate fi folosit Biano Studio pentru achizitiile home & deco
Tehnologia din spatele acestui concept vine in sprijinul cumparatorilor si are grija de nevoile din segmentul home & deco, fiind intuitiva si facand posibila realizarea amenajarilor interioare cu doar cateva click-uri. Clientii trebuie sa acceseze https://studio.biano.ro si sa selecteze optiunea „Adauga un produs in Studio”. Ei vor alege mai apoi un anumit produs sau articole complementare, prin instrumentul suplimentar „Completeaza aspectul”.
Schitele pot fi distribuite in fluxul comunitatii Biano Studio sau pe conturile personale de pe retelele sociale – in acelasi timp, fiecare utilizator se inspira din modelele create de utilizatorii Biano Studio: https://bit.ly/biano_studio_romania
Desigur, toate produsele folosite pentru a crea un design in Biano Studio sunt disponibile pentru achizitionare.
In viitor, Biano planuieste sa implementeze o noua functionalitate: utilizarea fotografiilor reale din casele utilizatorilor ca fundal pentru designurile Biano Studio.
Cum pot folosi magazinele online Biano Studio ca instrument de marketing eficient
Biano Studio vine atat in sprijinul clientilor, cat si al eshop-urilor partenere. Acestea pot realiza propriile designuri si modele inspirationale pentru clientii lor, pe care sa le distribuie in comunitate. E un mod prietenos de promovare, in urma caruia toata lumea are de castigat. De asemenea, si designurile eshop-urilor pot reprezenta content ce poate fi distribuit pe alte retele de socializare.
Un aspect important pe care magazinele online partenere ar trebui sa-l ia in considerare: Biano Studio reprezinta o sursa de home design bazata pe comunitate. Imbunatatindu-si propriile versiuni de design pentru locuinte, comerciantii pot furniza clientilor, noi sau fideli, un instrument util pentru o cercetare mai usoara. Astfel, ei vor avea un rol mai activ, profund si concentrat in experienta clientilor de cumparare.
In concluzie, Biano Studio are potentialul unic de a deveni o platforma de social commerce, care stimuleaza tendinta de social shopping.
Biano Studio si inteligenta artificiala
Performanta Biano Studio este influentata si de alte instrumente dezvoltate anterior de catre Biano, cum ar fi tool-ul pentru cautarea produselor similare Biano sau noul instrument „Completeaza aspectul”, care a fost special conceput pentru Biano Studio. Cum se utilizeaza? Alegeti produsele care va plac, iar mai apoi vi se vor recomanda alte produse care se potrivesc cu selectia realizata anterior. Un alt instrument important folosit in realizarea designurilor Biano Studio este eliminatorul de fundal, care ofera un aspect frumos si creste calitatea modelului realizat.
„Realitatea augmentata este viitorul cumparaturilor online de mobila. Adesea, imaginile cu produse individuale nu sunt suficiente pentru clientii ce urmeaza sa ia o decizie referitoare la achizitiile online, deoarece ei sunt interesati de complementaritate – ce merge cu ce.
De cele mai multe ori, cumparatorii incearca sa completeze golurile din designul propriu accesand retelele de socializare, pentru a gasi inspiratie inainte de a cumpara. Biano Studio simplifica acest proces obositor de cercetare si aduce comertul social mai aproape de pasionatii home & deco, pe platformele locale”, afirma Michael Zelinka, Biano CEO.