Dacă ai o afacere, vei avea nevoie de un loc unde să îți poți servi clienții și să îți centralizezi munca. Prin urmare, în acest articol îți vor fi oferite o serie de sfaturi pentru căutarea unor chirii birouri Cluj și închirierea acestora.
Uneori, selectarea spațiului potrivit pentru activitatea ta nu este atât de ușoară. Înainte de a alege o anumită locație, trebuie să fii atent la o serie de factori legali și de altă natură. După ce vei citi recomandările de mai jos, cu siguranță întregul proces va fi mai ușor și mai simplu pentru tine.
Închiriezi sau cumperi?
Una dintre întrebările principale pe care o pun mulți antreprenori este dacă este mai profitabil să închirieze sau să cumpere. De fapt, răspunsul la această întrebare va depinde de mai multe aspecte, dar, în general, cei mai mulți cred că închirierea unui spațiu oferă avantaje mai mari:
- Oferă o flexibilitate mai mare. Poți schimba locația, dacă este necesar.
- Majoritatea cheltuielilor sunt acoperite de proprietari.
Nu trebuie să te legi de nicio investiție sau împrumut, astfel încât economiile tale nu vor fi afectate.
Există birouri complet echipate care pot fi utilizate imediat.
Sfaturi pentru închirierea unui birou
Reține următoarele sfaturi pentru închirierea unui birou :
Gândește-te la nevoile companiei tale
Prima întrebare pe care ți-o pui este de ce ai nevoie cu adevărat. Stabilește câte locuri de muncă are compania ta, dacă vor fi necesare mai multe birouri, dacă vrei să stabilești un loc de recepție etc. Reține că, dacă închiriezi un spațiu prea mare, vei pierde bani pe ceva de care afacerea ta nu are nevoie.
Selectează cea mai bună locație
În funcție de publicul țintă, va trebui să selectei locația biroului într-un loc sau altul. În mod ideal, ar trebui să fie ușor accesibil, astfel încât clienții să îl poată găsi rapid.
Stabilește un buget
Înainte de a căuta un loc, decide care va fi bugetul pe care dorești să îl investești. Dacă nu dorești să plătești o sumă mare de bani, poate fi necesar să selectezi locuri mai mici sau zone mai puțin centrale.
Verifică serviciile clădirii
Unele clădiri includ servicii precum curățenie sau concierge. Fără îndoială, vor fi un plus pentru orice spatii de birouri de inchiriat Bucuresti.
Verifică legalitatea
Consiliul local te va asigura dacă biroul îndeplinește cerințele pentru desfășurarea unei activități. De asemenea, poți solicita o notă simplă la registrul proprietății pentru a afla cine este proprietarul, precum și alte informații despre sediu, precum taxele pe care le are.
Semnează un contract de închiriere
Desigur, este necesar să se semneze un contract de închiriere de către ambele părți, în care se menționează:
- Cheltuielile locatarului: dacă trebuie să te ocupi de cheltuielile comune de apă, electricitate, întreținere …
- Cheltuielile proprietarului: în acest caz, cheltuielile care aparțin persoanei care închiriază sediul vor fi afișate, de exemplu, impozitul pe bunurile imobile.
- Perioada contractuala: acesta este altul dintre cele mai relevante aspecte, deoarece vor stabili perioada în care vei avea spațiile închiriate. Asigură-te că este specificat faptul că, în cazul în care chiriașul reziliază contractul în orice moment, cu o perioadă de preaviz, nu este necesară nicio compensație.