Una dintre cele mai frecvente întrebări atunci când decizi să închiriezi spatii birouri de inchiriat Brasov este legată de perioada de timp pentru care vei încheia contractul. Deoarece nevoile fiecărei companii sunt diferite, în acest articol îți este prezentat un rezumat al beneficiilor închirierii de birouri pe termen lung.
Avantajele închirierii pe termen lung a birourilor
Dacă faci afaceri într-un oraș în care vrei să stai mai mult, o închiriere pe termen lung îți va permite să te stabilești corespunzător și să îți dezvolți afacerea. Un contract pe termen lung este o garanție a stabilității și că nu va trebui să părăsești spațiul de birouri, ceea ce ar putea pune în pericol afacerea ta.
Ce îți garantează semnarea unui contract pe termen lung? Nu trebuie să îți faci griji cu privire la creșterea prețurilor an de an, indiferent de ce se întâmplă pe piață. Cu închirierea pe termen scurt, poți vedea costul în continuă creștere al imobilelor, care în cele din urmă împiedică dezvoltarea afacerii. Cu un contract de închiriere pe termen lung, ți se va garanta un preț de închiriere previzibil pe toată durata contractului. Prețul convenit pentru câteva luni sau ani este adesea mai mic decât prețul închirierii pentru o perioadă mai scurtă.
Un alt mare plus al unui contract de închiriere pe termen lung este construirea unei relații cu proprietarul. O perioadă lungă de timp stabilește că vei deveni un client obișnuit al companiei. Majoritatea companiilor de astăzi sunt orientate către clienți și oferă clienților lor fideli multe avantaje .
Pentru cine este potrivită închirierea pe termen lung?
Companiile care sunt stabile și caută spațiu pentru creșterea și dezvoltarea lor ulterioară ar trebui să fie interesate în special de spatii birouri de inchiriat Constanta pentru o perioadă mai lungă de timp. Nu trebuie să îți faci griji cu privire la creșterile chiriei, deoarece ești protejat de un contract și te poți concentra pe deplin asupra extinderii. Un contract de închiriere mai lung oferă proprietarului mai mult timp pentru a restitui investiția inițială, ceea ce, la rândul său, îți mărește puterea de negociere.
Ce alte beneficii poți avea, la închirierea spațiilor de birouri?
În calitate de client fidel, așa cum vei deveni după mult timp, datorită spațiului de birouri achiziționat, pe lângă sprijinirea afacerii tale, poți avea la dispoziție și următoarele servicii:
- sală de conferință
Pentru întâlnirile de afaceri importante, cursuri sau instruirea angajaților tăi, ai întotdeauna posibilitatea de a utiliza săli de conferințe , dintre care alegi în funcție de preferințe. Fie că este vorba de o ședință sau de antrenament pentru întreaga echipă, sigur vei găsi ceva pentru tine.
- recepție
Dacă închiriezi un birou de la o companie care administrează centre de afaceri, poți avea servicii de recepție. Pentru tine, aceasta înseamnă că e-mailurile și apelurile vor fi preluate întotdeauna.
- chicinetă
Desigur, poate există și o bucătărie, care include gustări sub formă de cafea, apă îmbuteliată și sucuri pentru angajații tăi.