Pentru că prezenţa în online este foarte importantă în ziua de azi. Pentru că afacerile care nu există în căutările Google, “nu există”, înainte de a lansa un site sau un magazin online este necesară accesarea serviciilor pe care o agenţie SEO le oferă. Nu este suficientă lansarea unui site cu o structură simplă şi reprezentanţii să aştepte o avalanşă de clienţi, este importantă promovarea în Google cât mai eficientă şi sunt importante şi optimizările pe site care ajută reprezentanţii companiilor să atragă publicul ţintă şi să aibă cât mai multe conversii.
Lista de activităţi de îmbunătăţire a site-ului şi de acţiuni SEO optimizare înainte de lansarea magazinului online sau site-ului
Înainte ca reprezentanţii companiilor să îşi lanseze site-ul sau magazinul în mediul online, este important ca aceştia să ţină cont de recomandările specialiştilor şi să:
- ţină cont de volumul de cuvinte-cheie cu care vor lucra, care vor oferi informaţii preţioase despre volumul de căutări pe nişă de activitate şi nivelul de interes, precum şi despre preocupările clienţilor potențiali şi oportunităţile de a-i întrece pe concurenţii din nişă respectivă;
- utilizeze un volum al cuvintelor cheie recomandat de 200 cuvinte cheie pentru magazin online mici şi mijlocii, până la 750 de cuvinte cheie pentru site-uri web cu nişe competitive şi peste 750 de cuvinte cheie în magazinele online şi pe site-urile cu peste 10000 de pagini în nişe foarte competitive;
- studieze concurenţă şi nişă de activitate online, identificând publicul ţintă şi scopul acestuia în momentul vizitării site-ului, stabilind cerinţele funcţionale ale utilizatorilor;
- analizeze cuvintele cheie pentru fiecare grupe de servicii sau produse, urmând să grupeze cuvintele cheie per pagina site-ului;
- stabilească structura site-ului bazându-se pe marketing;
- favorizeze indexarea corectă de Google prin setarea uneltelor de lucru în SEO;
- construiască strategii pe termen lung pentru a aduce rezultate SEO pe parcurs.
Importanta optimizării On Page înainte de lansarea unui site sau a unui magazin online
Înainte de lansarea site-ului sau a magazinului online, este foarte importantă optimizarea pe pagină, iar reprezentanţii companiilor să se asigure că:
- Google poate parcurge corect site-ul şi poate vedea nivelul user experience;
- paginile şi conţinutul de pe site sunt accesibile motoarelor de căutare;
- conţinutul site-urilor este accesibil publicului larg, pe toate dispozitivele şi browserele;
- paginile site-ului se încarcă rapid de pe toate dispozitivele;
- designul, interfaţa de utilizare şi experienţa sunt uşoare şi plăcute pentru toţi utilizatorii.
Recomandările specialiştilor includ:
- instalarea unei teme responsive pe site pentru a avea o structură user-friendly;
- simplificarea cât mai mult a meniului, pentru a ajuta utilizatorul să ajungă pe pagina pe care o caută;
- folosirea formularelor scurte de plasare a comenzilor;
- optimizarea dimensiunilor imaginilor pe site;
- reducerea numărului de plugin uri de pe site;
- folosirea memoriei cache a site-ului;
- folosirea fontului simplu şi uşor de descifrat pentru textele de pe site;
- detectarea şi eliminarea erorilor 404 de pe site/