A fost iubit, slăvit și invidiat. Brandul a construit cel mai mare și la modă imperiu, s-a îndrăgostit de Naomi Campbell, Kate Moss și chiar de prințesa Diana. Viața fondatorului Versace s-a încheiat în mod misterios la apogeul popularității, dar moștenirea lui a devenit faimoasă până în prezent.
Colecția de ape de parfum a apărut la trei ani de la prima prezentare de modă, iar parfumul de debut a fost cu același nume Gianni Versace.
Trei ani mai târziu, brandul prezintă prima compoziție pentru bărbați Versace L’Homme cu sloganul „curajos și romantic”. În anul următor, a fost lansat într-o ediție limitată: un număr total de 250 de exemplare, sticle de 15 ml. În timpul premierei, prețul său a fost de aproximativ 3.000 USD.
La începutul anilor 90, departamentul de parfumerie al brandului s-a concentrat pe noua linie Versus, iar pentru pentru a atrage atenția unui public tânăr, s-a inventat o nouă colecție Jeans, toate aromele din ambalaje erau identice cu designul Coca-Cola.
O altă lansare importantă și cea mai vândută a fost Crystal Noir de Antoine Lee. La aniversarea a zece ani de la plecarea lui Gianni Versace, brandul lansează parfumul eponim în onoarea sa într-o sticlă laconică cu logo-ul companiei, iar un an mai târziu prezintă o ediție limitată Couture într-o carcasă din piele albă, la începutul vânzărilor putea fi achiziționată pentru 2.100 USD. În același timp este lansat parfumul modern pentru bărbați- Versace pour Homme, iar după Crystal Noir în 2011, Euroitalia anunță despre Yellow Diamond.
În toamna anului 2012, brandul prezintă parfumul bărbătesc Eros. Potrivit lui Donatella Versace, el reflecta perfect ADN-ul mărcii și interesul său pentru mitologie și estetică veche. Mai târziu, va fi extins și Eros feminin. Politica de extindere era destinată vânzării în buticuri selectate.
Cea mai recentă completare a liniei de parfumuri a brandului de astăzi sunt parfumurile pentru bărbați și femei Dylan Blue. Donatella Versace s-a angajat în direcția artistică a ambelor compoziții. De asemenea, marca extinde treptat alte linii existente.
Apa de parfum Versace a furat inimile doamnelor și domnilor, aromele pătrunzătoare trezesc sentimente unice și alină simțurile. Magia și celebritatea brandului persistă în inimile și pe chipurile fericite ale consumatorilor.