În 2020 nu vei mai putea obține notorietate dorită pe Google dacă nu vei apela la specialiști. Digital Metrics – agenție specializată în SEO oferă servicii de calitate în acest domeniu.
Nu îți limita business-ul la România. O agenție seo te poate ajuta!
Există oameni de afaceri români care vor să își extindă sfera de acțiune și în afara țării, inclusiv pe continentul american. Este greu, dar nu imposibil. Motivul este simplu: dacă ne promovăm în America, potențialul de trafic poate să fie și de trei ori mai mare, în condițiile în care peste 96% din populația Statelor Unite este în prezent utilizatoare de internet.
O altă variantă ar fi continentul asiatic, dar din cauza limbilor, tot mai mulți se orientează fie spre Europa, fie spre meleagurile americane.
În Europa, mai ales Marea Britanie, Italia, Franța, Germania și Spania, nu sunt de neglijat, deoarece aici există mult potențial pentru dezvoltarea afacerilor online atât în rândul cetățenilor nativi din țările respective, cât și al românilor plecați acolo temporar la muncă sau stabiliți definitiv în respectivele state europene.
Se consideră că nișa serviciilor seo din America va depăși în curând cifra de 80 de miliarde de dolari, poate chiar 100 de miliarde (după unele previziuni), lucru extrem de impresionant dacă vom compara cifrele acestea cu suma cheltuită în România pentru astfel de servicii de optimizare pentru motoarele de căutare, în special Google.
Mai trebuie însă spus și faptul că în Occident cererea de informații este mai mare decât traficul de natură comercială. Iar acest lucru contează atunci când ne referim la interogări și la rezultatele ce se obțin astfel.
Așadar, dacă vrei să ai succes în Occident, inclusiv în Statele Unite ale Americii, ar trebui ca să realizezi conținut informațional de calitate, mai degrabă decât conținut menit strict să vândă bunuri sau servicii, pentru a câștiga notorietate internațională (măcar în prima fază).
Ai în vedere creșterea căutărilor vocale în anii ce vin
Căutările vocale vor fi la mare dezvoltare în 2020. Asistenții de voce vor fi extrem de populari. Statisticile spun că mai mult de jumătate din populația adultă din USA face de regulă cel puțin o interogare vocală pe zi, iar în rândul generațiilor tinere procentul este și mai indicat, mergând deja până la 60 – 70%.
Marea masă de statisticieni consideră că la finele lui 2020 50% dintre toate interogările de căutare de pe internet efectuate în engleză vor fi efectuate prin voce, adică prin acele încercări ale unei persoane de a discuta cu telefonul său, cererile făcându-se sub forma colocvială.
Ce înseamnă concret acest lucru?
Interogarile vor fi mai lungi, formate din cinci sau chiar mai multe cuvinte. Ele vor conține de regulă o întrebare (“Când?”, “Unde?”, “Cum?”, “De de?”, “Ce?”), adesea ele făcându-se local.
În încercarea de a răspunde la solicitările vocale ale utilizatorilor, Google citește răspunsul din featured snipes, acele fragmente speciale situate deasupra listei organice, adică în locul Zero al primei pagini de afișare.
Conținutul trebuie să fie detaliat, precis, relevant. Cantitatea medie de text care a fost clasată în top, spun specialiștii, este de 2500 de cuvinte sau chiar mai mult.
Google are un algoritmul de clasificare care ține cont de relațiile semantice dintre cuvinte.
Cererile de conținut ar trebui să fie adaptate pentru telefoanele mobile, în condițiile în care doar în Statele Unite întregul trafic care provine din căutare mobile este de aproape 60% actualmente.
Astfel, lucrurile cumva s-au răsturnat și un site 2020 se creează în special pentru mobile și are și o versiune de desktop pentru calculator și nu invers.
Întreaga structură și elemente de conversie trebuie construite pentru mobile, adică pentru un ecran mic, unde totul ar trebui să se integreze corect pentru a avea impact vizual maxim.
Acest lucru impune limitări și din punctul de vedere al interacțiunii cu utilizatorul căruia i se va adresa.
În Statele Unite, mai mult de jumătate dintre interogări sunt deja locale, iar acest lucru se referă atât la locuri, servicii, din apropiere, iar seo local este o ramură separată. Deci, cu atât mai dificil este de intrat pentru români pe piața americană cu produse și servicii care să fie de interes și să aducă profit. Puterea locală este esențială mai ales pentru site-urile de servicii.
Ai fructificat deja toate oportunitățile de pe piața locală?
Nu e suficient să se completeze un profil pe Google și ofertele să fie localizate dacă vrei un succes maxim. Se poate obține trafic local de la Google, dar și din alte surse.
Analizarea nișei este foarte important de făcut înainte de a începe o promoție, iar acest lucru necesită timp.
Unele subiecte sunt atât de greu de promovat încât devin nerentabile când se analizează o nișă, înainte să se combată o strategie a concurenților, să îți construiești o strategie adăugând propriile elemente de diferențiere. Nu trebuie să fii ca ei, ci să fii mai bun decât aceștia.
O agenție seo bună te poate sfătui cel mai bine cu privire la asta. Digital Metrics este una dintre ele.