Cu siguranță ai auzit deja de oferta cablu tv și internet de la Telecom și probabil te-ai gândit măcar și pentru o secundă, dacă nu ești clientul acestui operator că ar merita să beneficiezi și tu de ea.
Apoi ai ezitat și mintea ta critică a început să îți șoptească să te mai gândești, să analizezi bine avantajele și dezavantajele schimbării actualului tău furnizor de asemenea servicii.
Tocmai de aceea, iată în continuare câteva criterii de luat în calcul pentru alegerea unui bun operator de telecomunicații.
1. Istoria companiei pe piață
Acesta este unul dintre cele mai importante criterii de selecție pentru orice client, deoarece oferă informații despre performanță bazate pe fapte perfect verificabile. Dacă un anumit furnizor de servicii de telecomunicații poate dovedi că a deservit în mod eficient clienții în trecut., este corect să presupunem că este în măsură să facă același lucru și pe viitor (chiar dacă o anumită doză de risc există întotdeauna!)
2. Sănătatea financiară a operatorului
Oricât de bun ni s-ar părea un furnizor, acesta poate avea dificultăți în îndeplinirea angajamentelor sale dacă are dificultăți în materie financiară. Probleme specifice pot afecta orice companie, dar un istoric continuu (de datorii și întârzieri) îi compromite funcționarea și se agravează în timp. Prin urmare, acesta este un criteriu care trebuie monitorizat continuu, dar este deosebit de important în momentul selecției.
3. Capacitatea de a oferi servicii de calitate (inclusiv mentenanță) unui număr mare de clienți
O companie cu notorietate excelentă, dar cu o capacitate de a oferi o mentenanță redusă în condițiile în care se tot extinde zonal și ca număr de servicii, îți poate compromite termenele și veniturile, în cazul în care, spre exemplu, este vorba de servicii de internet pe care le folosești din plin deoarece lucrezi de acasă.
Puține probleme sunt mai dăunătoare decât oprirea activității tale profesionale din cauza căderii conexiunii la internet, semnalului slab sau repararea problemelor ce inerent pot apărea cu întârziere. Prin urmare, este esențial să investigați capacitatea operatorului de telecomunicații de a livra tot ceea ce s-a angajat prin contractul încheiat cu tine.
4. Nivelul de adoptare a bunelor practici
Calitatea serviciilor oferite este o cerință de prim ordin.Acest criteriu a încetat să mai fie un diferențial cu mult timp în urmă. Cei care nu au calitate sunt destinați să fie eliminați de pe piața de profil, având în vedere concurența acerbă care există în acest domeniu între furnizorii de telecomunicații.
Analizarea indicatorilor privind calitatea produselor fiecărui furnizor și investigarea rezultatelor implementării programelor de calitate ar trebui să fie un criteriu eliminator pe care sub nicio formă nu trebuie ca să îl ignori.
5. Să aibă viziune, competențe relevante în managementul inovării
Aceasta înseamnă că criteriile sale pentru măsurarea cât de inovator este un furnizor sunt mai sigure atunci când identifică că aplică o metodologie testată care favorizează inovația. Cu alte cuvinte, ideile bune nu sunt suficiente pentru a-și mulțumi clienții. Dar a fi măcar cu un pas înainte concurenților direcți este un motiv clar de apreciere a companiei respective de către beneficiarii serviciilor acesteia.
6. Costurile abonamentelor și flexibilitatea ofertelor de abonament
Prețul este întotdeauna un criteriu important în alegerea de către client a unei oferte de servicii de televiziune, telefonie și internet. La fel și flexibilitatea în alcătuirea unor oferte personalizate de servicii pentru clienții doritori de așa ceva.
Revenind la ofertele Telecom de televiziune și internet, intră pe agentultautelecom.ro, dacă vrei detalii!